想皮膚好,記住每日都要搽防曬呀~唔好偷懶喔

天然 Peeling「去角質產品」推介,韓妹零毛孔美肌秘訣!溫和不傷肌膚

Posted by rebecca 15/02/2023 1 Comment(s)

6款天然去角質產品推介!如果想同韓妹一樣擁有零毛孔美肌,絕對唔可以少咗「去角質」呢一步!

 

好多時大家因為怕敏感和泛紅就唔用 Peeling 產品,所以好容易出現老廢角質、面部油脂堆積問題,一旦毛孔堵塞,仲會生暗瘡、粉刺、暗粒。角質層係肌膚天然保護屏障,一般正常28日為一個週期,但會因為生活習慣同年紀增長而漸漸減慢。一旦長期無溫和地除角質,老舊角質層就會愈積愈厚,形成一層好似磨砂玻璃咁令肌膚暗啞凹凸不同嘅表面,而折射出唔平均嘅光線,令肌膚睇起黎無光澤同膚色不均,仲會顯得好粗糙嫁。

 

 

皮膚Reset.從去角質護理開始

 

年輕健康的肌膚平均每28天更換一次。 在皮膚最深層的基底層,新的皮膚正在形成,並一點一點地向外推,直到最後到達皮膚表面,並在那裡停留大約兩星期,然後變成死皮並脫落。這就是“皮膚更新”。 問題在於,隨著年齡的增長,這個週期會變長。而由於死皮細胞沒有及時脫落,皮膚的顏色就會逐漸變得渾濁,就算再好再有效既護膚品成份都唔可以很好地吸收,就好似往有蓋既水池倒水一樣,注唔到水架。 呢個就係我點解成日叫大家記得每星期都需要去角質的原因啦~

 

好用去角質產品推介

 

市面上常見的去除角質方法包括有使用洗面乳、面膜、啫喱 Gel 等。我們精選了以下6款溫和去 Peeling 產品,去除肌膚表皮的老廢角質,又唔會傷皮膚嫁~

 

1) Lyanature Lee Young Ae Facial Scrub 李英愛深層潔淨磨砂膏

 

呢支係“李英愛”既最暢銷產品!除左臉部,仲可以用喺胸部,背部,腳跟同手肘位!李英愛既皮膚美容秘訣就係:使用不含防腐劑和化學物質的100%植物性去角質(對皮膚的刺激反應率為0.00)。

通過“ Facial Scrub”令你可以好似佢一樣,使皮膚清澈、濕潤,不僅去除死皮細胞,還具有深層清潔和保濕效果!

佢可以去除角質之外,仲幫助肌膚維持 pH 平衡,有效成份幫助肌膚鎮靜、保濕、抗皺,同時令肌膚壁回復於最佳狀態,肌膚就變得更亮、更白、更彈、更滑啦。

 

 

2) Athe Authentic Pink Vita Foaming Cleanser 純素粉色維他命泡沫潔面奶

 

用完之後,皮膚感覺好滑又好嫩,而且毛孔真係變細左,肌膚仲有變白左既乾淨感覺嫁,令膚質好到好似豆腐一樣又柔又嫩

短短幾分鐘,就可以讓毛孔通透呼吸!仲可以令膚色亮白一度!加阿爾卑斯山脈的粉色花朵天然植物性成分,含有多種維他命補水+鎖水,完全唔洗擔心乾燥繃緊既問題~

會呼吸的氧氣氣泡,能有效排除毛孔深層既污染物質,令肌膚極緻白滑,就好似喺屋企做spa一樣,為你帶來愉快心情,抗氧化、美白、補水、排毒一次過搞掂哂~

 

 

3) Yunjac Whole Plant Effect Daily Foam & Exfoliant 綠茶酵素潔顏粉

 

韓妹都愛用呢盒酵素潔顏粉,利用酵素既力量黎洗淨污垢,同時緊實及細緻毛孔,無哂粗大毛孔既光滑肌,上妝就易好多啦,而且就算素顏出街都唔洗擔心啦~

呢盒酵素潔顏粉,就可以簡單一個潔面步驟,即刻幫你去黑頭、去粉刺和深層清潔毛孔啦,仲可以輕易解決長期戴口罩導致既各種肌膚問題嫁!而且佢既細緻泡沫,仲可以透過酵素將老化皮質和皮脂污垢溫和地去除~

綠茶酵素潔顏粉溫和潔淨,同時可以去除臉部的老化角質,具有溶解油脂、分解蛋白質的作用,可達到除污去油、去角質的效果,而且Keep住用仲有助去粉刺,避免生成黑頭和暗瘡,全面改善黑頭、粉刺、粗大毛孔、粗糙、暗啞等肌膚問題,讓皮膚保持白淨的透明感嫁!

 

 

4) Primera BHA Bubble Peeling Cleanser 弱酸性溶黑頭潔面泡沫 

 

由於日日都要戴口罩,就算皮膚唔易出痤瘡、暗瘡,都好易出現粉刺或其他皮膚問題,最近我哋就有同事因為對口罩敏感,皮膚變得紅腫同出粒粒,所以日常既清潔真係好重要!敏感同出現皮膚問題時唔可以進行清除角質嗎?好多人都會擔心呢個問題!而 Primera 就正正針對呢個問題而推出呢支戴口罩 Must Buy Item!男士都啱用。

 

弱酸性清潔泡沫,可以溶解黑頭、粉刺、死皮細胞和皮脂,令佢哋浮出及清走,同時軟化表皮老化角質、疏通毛囊、去除過剩角質死皮、收細毛孔、減少T字位油光! 

 

Primera 弱酸性溶黑頭潔面泡沫 去角質

 

5) Primera Facial Mild Peeling 溫和去角質啫喱

適合角質層薄弱或容易敏感嘅人,有2or功能,既係潔面乳又係 Peeling 啫喱,有卓越嘅保濕效果,潔面時可以令肌膚柔滑水潤,不斷地提供保濕效果,潔面後令肌膚水潤不緊繃。

 

 

6) Primera Peeling Facial Intensive 三重磨砂啫喱 (身體可用)

 

適合角質層厚重嘅人,有三重去角質效果和磨砂微粒,所以比較強效,除咗臉部位置,仲可以用喺胸部,背部,腳跟同手肘位等身體部位!

 

產品含有天然纖維素,有效深層去除角質,加上微細嘅磨砂顆粒能幫助清掃毛孔,調理打造光滑淨白肌膚,其中西蘭花萃取成分和苦楝樹提取物,能有效淨化肌膚,保濕滋潤和抗衰老功效。

 

Face &Body 加強版:Phymongshe Beach Flower Melting Salt (全身適用)

 

我好鐘意用佢架,因為全身由臉到腳都用得,去黑頭、粉刺又work,用佢做下手仔磨砂又得,而且磨完加水溶化之後變咗護膚乳,真係好正㗎!

用家實証:1) 好有驚喜,好滑氣味好清新,到第2日都keep到滑滑! 2) 黑頭少左,塊臉滑左~

用喺臉部,仲可以解決粗大毛孔和皮脂、改善埋黑頭、死皮細胞困擾,清除毛孔內的廢物和改善粗糙皮膚紋理! 

裡面的海鹽,可以溫和去除身上的老廢角質,讓皮膚變滑嫩,而且仲係令大家都鐘意既天然花香味,絕對會令人愛上的清香很療癒喔,有種邊去角質邊做SPA的感覺~

天然香氣超療癒! 洗完全身好滑嫩呀!

 

 

 

 


其實仲有好多好用產品,可以因應你嘅個人膚質推介嫁 (參考: 如何分辨膚質)。最重要大家要知道不同人有不同皮膚狀況,所以當你有肌膚嘅煩惱,可以黎尖沙咀門市搵我 / WhatsApp,我就可以介紹最適合你嘅護膚品俾你啦。

 

Korean BeautySecret 令你感受真正超滑嫩美肌新感覺!

 

【本文由 Korean Beauty Secret 撰寫, 未經授權, 請勿轉載】

初稿發佈於2020年2月。

 

1 Comment(s)

Candy:
19/02/2020, 01:50:43 PM
Reply

店主付很多心機來寫這篇文章,內容是非常有用的

評論