李英愛冬天「防腐級」凍齡秘訣,山茶花護膚一定要學!

Thim Beauty

Thim Beauty

令你擁有令人羨慕的透明感:韓國女生化妝包私藏,人氣急升的小眾彩妝品牌 Thim Beauty !

以潮流感呈現多元概念,自然融入日常生活的美為目標,透過簡單的彩妝產品,無需技巧也能打造出精緻妝容,讓您每一天能更輕鬆地展現自然美,點亮每天的好心情。


Thim 專注於產品在您生活中每一刻的獨特性,在簡約設計中,收藏著流行色彩的原素,唔只上妝時舒適感倍升,同時更體現感性和自然的時尚妝容,令人透出細緻的透明感,剛推出不久就已經引起韓妹關注,同時就連不少日本女生都喜愛!


顯示:
排序方式:
Thim Luminous skin Cushion SPF50+ PA+++ 玫瑰精華女神光透亮氣墊 (補充裝) -28%

Thim Luminous skin Cushion SPF50+ PA+++ 玫瑰精華女神光透亮氣墊 (補充裝)

幫你打造2023韓系彩妝:光透感底妝今年的「光透感」,要有水潤清透感覺,就好似不經意的原生自然水光效果。同時要不太刻意的遮瑕感,令底妝透出內斂光芒,好像本生就已經擁有好膚質一樣。適合香港天氣既氣墊粉底..

HK$178.0 HK$128.0

Thim Luminous skin Cushion SPF50+ PA+++ 玫瑰精華女神光透亮氣墊 (附補充裝) -30%

Thim Luminous skin Cushion SPF50+ PA+++ 玫瑰精華女神光透亮氣墊 (附補充裝)

幫你打造2023韓系彩妝:光透感底妝今年的「光透感」,要有水潤清透感覺,就好似不經意的原生自然水光效果。同時要不太刻意的遮瑕感,令底妝透出內斂光芒,好像本生就已經擁有好膚質一樣。適合香港天氣既氣墊粉底..

HK$338.0 HK$238.0

Thim Artist Touch Brow Duo 3合1極緻完美眉筆

韓妹化妝神隊友!2023年大熱韓系「透明裸妝眉」大家一齊跟BLACKPINK Jisoo、高允貞畫韓系透明裸妝眉啦!Thim 3合1眉筆 & 眉粉 & 眉刷幫大家打造出精緻眉型 + 輕..

HK$158.0

Thim Artist Touch Brow Mascara 細膩柔和自然染眉造型膏 -38%

Thim Artist Touch Brow Mascara 細膩柔和自然染眉造型膏

Thim Artist Touch Brow Mascara細膩柔和自然染眉造型膏 3g就算唔化妝,擁有整齊既眉形,都可以令你給人一種有精神既感覺嫁!想有減齡作用,同時又好似韓劇女主角笑起來又可愛又有..

HK$168.0 HK$105.0

Thim Artist Touch Eyeliner Duo 極緻防水雙頭眼線筆 -19%

Thim Artist Touch Eyeliner Duo 極緻防水雙頭眼線筆

Thim Artist Touch Eyeliner Duo 極緻防水雙頭眼線筆想打造出一對迷人大眼,就要用佢幫你令眼神隨時放電啦!我用眼線筆就最怕出現熊貓眼嫁啦,所以我就會揀油眼人都用得,「唔暈染」..

HK$208.0 HK$168.0

Thim Artist Touch Long Lash Mascara 持久立翹防水防汗睫毛膏 -45%

Thim Artist Touch Long Lash Mascara 持久立翹防水防汗睫毛膏

天氣開始熱,眼妝好易變成重災區,睫毛膏暈到一塌糊塗,變熊貓眼就真係超尷尬嫁!所以我好開心上次返韓國可以幫大家搵到呢支超強防水防汗睫毛膏啦,而且仲好啱垂睫女仔用,刷出黎既效果係又纖長又捲翹,加上根根分明..

HK$178.0 HK$98.0

Thim Artist Touch Shadow Duo 高效極緻雙頭眼影筆 7色選 -21%

Thim Artist Touch Shadow Duo 高效極緻雙頭眼影筆 7色選

化妝新手都可以handle 到既雙頭眼影棒!眼影筆既優點 : 在於好上手、方便、貼妝,點畫都唔會失手啦!絕對適合日常淡妝,方便易用,只要用手指或直接掃上眼皮後,輕輕暈開就OK ,So Easy !完美..

HK$188.0 HK$148.0

Thim Hair Cover Shadow 增髮修飾陰影粉

輕輕撲2下,就可以睇起黎多咗頭髮啦!可以自然完美地遮蓋髮際線空洞及瀏海分線,而且仲可以用佢黎修飾臉型,撲兩撲頭髮睇起黎豐厚左,就連顏值都提升埋!Thim Hair Cover Shadow (Dark..

HK$198.0

Thim Luminous Skin Sun Serum 超水感輕盈妝前隔離防曬精華

香港炎熱潮濕既天氣,用防曬最怕用到又黏又笠,Thim呢支就又水感又清爽啦!水感質地,有滿滿嘅水分,令肌膚唔黏笠又可以好水嫩嫁。而且呢支集知合防曬+隔離打底,護膚同時防曬黑,仲可以預防斑點.雀斑形成,係..

HK$258.0

Thim Mild Deep Clean Lip & Eye Remover 深層潔淨眼唇卸妝液

一直都好多客人問有無好用既眼唇卸妝液,之前一直都揀唔到啱心意既,今次終於完成任務,搵到呢支全EWG綠色安全成份既眼唇卸妝液啦!畢竟眼睛周圍及雙唇皮膚係好脆弱,所以太油既會怕用左出油脂粒,太爽又怕卸唔乾..

HK$158.0

Thim Refreshing Glow Lip Balm 極嫩潤色豐盈潤唇膏

想吸引男神對你傾心?試下呢支最近成為韓妹新話題既潤色豐唇潤唇膏啦!天然護唇成分和柔軟的融化配方就好似為雙唇搵到綠洲一樣,為雙唇肌膚時刻補充水分,令雙唇持久水潤,解決嘴唇乾燥,唇紋深同脫皮問題,就算你唔..

HK$168.0

Thim Sheer Matte Liquid Lip 絲柔通透粉霧唇彩 *6色選 -18%

Thim Sheer Matte Liquid Lip 絲柔通透粉霧唇彩 *6色選

一上市就瞬間令全球彩妝韓妹瘋狂啦,除左打破霧面唇彩質地偏乾既迷思,仲擁有極度通透感覺、舒適無感的既輕盈質地,上唇時極度絲滑綿密,能夠輕鬆創造出暈染妝感,仲可以隱形唇紋,極度霧感之餘同時帶有透潤柔焦感!..

HK$168.0 HK$138.0

Thim Skin Cover Concealer Duo 零瑕修飾完美雙頭遮瑕筆

2023 首爾大獎,被選為優秀產品!一支有齊液狀及膏狀遮瑕,完美遮蓋肌膚瑕疵,偽素顏姊妹必備的雙頭完美遮瑕筆!2023底妝趨勢係:輕透又自然的「原生感素顏肌」遮瑕要遮的乾淨、同時又要保有底妝既輕透感,..

HK$178.0