李英愛冬天「防腐級」凍齡秘訣,山茶花護膚一定要學!

Barr.

Barr.

Barr 韓國簡潔天然 + 純素護膚品牌,超熱賣和好用的積雪草護膚系列: 爽膚水、精華、面霜,有保濕、控油、鎮靜、消炎、去印去凹凸洞等功效,改善各種皮膚問題,如暗瘡、濕疹、敏感等。所有產品全都不經動物測試。

同 Barr cosmetics 創辦人 Hyesu 傾計知道佢皮膚超級敏感,於是就推出呢個純淨嘅天然品牌,除左可以改善自己既皮膚問題,仲幫大家改善各種問題皮膚。在韓國帶起極簡保養風潮,運用天然保養成分「積雪草」,保濕力、清爽度、極緻平衡度、強調天然成分、簡單的護膚步驟就能輕鬆達到保養成效,已經成為韓國潮人、明星的心頭好!獲得全球動物權利組織 PETA 的 Cruelty Free 和 Vegan 認證,只需要簡單舒適的三步護理,就可以幫肌膚全面鎮靜和保濕,形成良好肌膚的核心條件。

什麼是純素護膚品? 純素產品(Vegan Product)及不含動物成份,所有產品全都不經動物測試同時貫徹100% 純素,對皮膚的刺激相對亦較小。Barr. 產品從生產到製成皆未造成傷害動物或使用動物做實驗,也沒有使用任何直接或間接自動物取得的原料。

品牌是一個極簡主義的生活方式項目 - 生活簡單,擁有更少的東西,讓你的生活壓力更小。 通過消除你的生活,你將能夠專注於自己,並知道先把事情放在第一位。 可持續地生活並不容易和舒適,但即使是可持續的小步驟也會以良好的方式反映在我們身上。

  • 只加入必要的成分,
  • 不是有爭議的成分,
  • 簡單的護膚程序,
  • 用簡單的描述沒有任何甜言蜜語,
  • 我們提供實用和智能的護膚文化。
顯示:
排序方式:

Barr. Super Balance Brightening Ampoule 抗氧平衡亮膚安瓶精華 50ml

瞬間滲透,觸感清爽的精華質地,搽上皮膚時能即時釋出有效成分,快速滲透,更易吸收,水潤不黏笠!通過調整肌膚的水油平衡,以回復肌膚本來的健康狀態,同時加入敏感肌也能使用的高效溫和美白成分,全方位改善膚質、..

HK$308.0

Barr Centella Calming Gel Cleanser 積雪草去痘保濕舒緩潔面啫喱

徹底潔淨毛孔 + 清除肌膚廢物 + 保濕效果!仲可以疏通毛孔,去除油脂污垢,預防暗瘡粉刺,去除面部細菌,抗炎、抗敏、舒緩肌膚,幫你締造水嫩美肌!Barr 特別製造出具有三種平衡作用的 Centella..

HK$118.0

Barr Centella Calming Gel Essence 積雪草去印去凹凸洞保濕消炎修護奇蹟精華露

【Barr Centella Calming Gel Essence 皇牌精華,補濕舒緩都可以唔笠嫁】瞬間滲透,觸感清爽的啫喱型精華!當肌膚一出問題,心情就會 down 到唔想見人,有時少少..

HK$218.0

Barr Cera Intensive Barrier Toner 深層補水奇蹟爽膚水 New

Barr Cera Intensive Barrier Toner 深層補水奇蹟爽膚水

Barr最新推出的爆水式補濕神品!蘊含最強補水、鎖水成份「Ceramide NP 分子釘」,深入肌膚感受強大的保濕、鎖水、舒緩分層~肌底補水、鎖水第一步!全新肌膚急救補水神器,水潤不黏膩!B..

HK$238.0

Barr Super Green Deep Energy Ampoule 超級綠色深層能量安瓶精華

Barr 新推出嘅呢個超級綠色系列真係好勁呀,竟然用咗 Abib 皇牌成份魚腥草配合 Hanyul 韓律皇牌成份艾草,好似係為咗香港天氣而特製咁呀~中醫都話:艾草加魚腥草,濕疹用可以止痕同消炎嫁!Ba..

HK$208.0

Barr Super Green Deep Energy Cream 超級綠色深層能量啫喱面霜

Barr 呢枝新推出啫喱面霜真係好勁呀,竟然用咗 Abib皇牌成份魚腥草配合 Hanyul 韓律皇牌成份艾草,好似係為咗香港天氣而特製咁呀。天然純素成分的啫喱面霜,注入高含量的 58% 有機魚腥草及1..

HK$188.0

Barr.  Centella Calming Series. Toner  + Gel Essence + Cream 積雪草魔法系列 -9%

Barr. Centella Calming Series. Toner + Gel Essence + Cream 積雪草魔法系列

【幫你擊退痘疤,迅速還原無瑕美肌】積雪草魔法系列!Barr. Centella Calming Series >> 升級去痘 + 保濕 + 舒緩功效,締造水嫩美肌!3個簡單護膚步驟,就可以..

HK$654.0 HK$598.0

Barr. Centella Calming Ampoule Toner 積雪草去痘保濕舒緩安瓶爽膚水

安瓶爽膚水 >> 升級去痘 + 保濕 + 舒緩功效,締造水嫩美肌!3個簡單護膚步驟,就可以完美解決有皮膚煩惱既客人問題!含有80%積雪草(806,100ppm)成份 ,加上維他命原B5、C..

HK$238.0

Barr. Centella Calming Barrier Cream 去印去凹凸洞保濕消炎清爽面霜

天然成份 + 不含藥物 + 低敏性 + 不刺激 + 有效改善功能就連 Baby 同孕婦都可以放心使用嘅天然成分,清爽又得黎完全唔笠,有效消炎保濕、舒緩降紅,同時用於治療痘痘、粉剌、傷痕、去印、去疤、去..

HK$198.0

Barr. Centella Soothing Sun Essence 積雪草純素舒緩防曬精華 SPF50+ PA++++

長痘痘時好怕搽防曬嗎?如果你係痘痘肌人士,又或者係非常容易出粉刺嘅膚質,呢支Barr防曬精華就啱哂你啦,而且佢仲可以當埋日霜用,有左佢朝早就唔洗搽咁多野啦 ~積雪草人氣護膚成份,就係令皮膚保持年輕彈性..

HK$228.0