想皮膚好,記住每日都要搽防曬呀~唔好偷懶喔

從暗瘡位置看身體狀況問題 + 生活習慣對應方法

Posted by rebecca 17/06/2020 0 Comment(s) 暗瘡護理,

成日都聽到人講暗瘡痘痘出唔停好煩呀!如果你嘅暗瘡經常生係相同位置︰鼻附近、嘴角、下巴、額頭、背部、胸前、手臂等,就可推測身體哪部分出現健康警告訊號。今次就教大家睇睇不同暗瘡位置反映身體哪部分出現狀況啦。

暗瘡位置

1) 暗瘡位置: 鼻附近

鼻本身就係油脂分泌比較多嘅位置,呢個位出現除左因為毛孔清潔無做好之外,都有可能因為消化不良、胃氣脹、胃火多而令痘痘暗瘡生長,所以做好護膚之外,仲可以避免食油炸、火鍋、辣嘅食物。

 

暗瘡位置 鼻附近

 

2) 額頭暗瘡

有可能係你長期熬夜、睡眠不足、失眠、壓力大、思慮過度而造成,令身體代謝不正常,又或者身體肝臟負荷太多毒素,所以做好護膚之外,記得補充睡眠,調整一下生活時間表,訓唔到都閉眼養下神,唔好喺張床玩手機啦!

 

暗瘡位置 額頭

 

3) 嘴角、下巴暗瘡

你最近有無出現便秘呢?又或者係經期前後?因為內分泌失調,都好易令嘴角附近位置出現痘痘嫁,所以做好護膚之外,記得要調節下飲食習慣,食多啲高纖食物,幫助排便、排毒,唔好食咁多生冷食物!

 

暗瘡位置 嘴角下巴

 

而女生經常在下巴生暗瘡,很有可能是月經不調、宮寒、荷爾蒙失調。可以的話,盡量不要飲凍飲或吃生冷食物。長遠來說,建議看西醫或中醫諮詢醫生。

 

而2020年全民防疫,日日戴口罩,長期焗着皮膚,容易滋生細菌,因此好多人出現「口罩暗瘡」問題。

 

4) 左邊臉頰附近嘅暗瘡

有可能你血液循環唔多暢順,令排毒功能變弱,同時係咪壓力太大、有啲易煩、易躁、好易動怒既情況呢?可以做好護膚之外,令作息回復正常,同時多啲飲水,加強返毒素代謝啦!

 

暗瘡位置 臉頰

 

5) 右邊臉頰附近嘅暗瘡

有無好容易就口乾、舌燥?肺火上升呀,唔好食芒果、海鮮啦!同埋食少啲煙,多呼吸新鮮空氣都有幫助!

 

6) 背部暗瘡

背部是人體皮脂分泌最旺盛的部位之一,背脊生暗瘡的原因有好多,例如都市人壓力大、經常捱夜、睡眠不足、大量出汗後沒有抹乾等等。而在中醫的角度,背部位置生暗瘡大多代表當時排毒功能欠佳,令毒素積聚在背上。

背部暗瘡

 

6) 胸前暗瘡

胸部位置生暗瘡,在中醫的角度,胸前皮膚情況是反應脾胃健康之一。特別是有些人經常飲凍飲、食過多辛辣刺激性食物等,因此脾胃未能排除濕氣,這類情況便很容易在胸前生暗瘡啦。

 

另外,日常衛生習慣亦有可能導致胸部生痘痘,例如幾天沒有替換衣服、運動流汗後沒有立即擦乾、使用了含香料成分的沖涼液 等因素而堵塞心口毛孔,引致長痘痘。

 

7) 手臂粒粒 (毛囊角化症)

原來很多人有手臂粒粒問題,很有可能是「毛囊角化症」,常見生長位置在手臂、大腿及臀部,成因仍然未明。輕微者可嘗試使用方法改善,如每星期去角質一次、避免穿緊身衣服、避免使用太高溫熱水洗澡、洗澡後使用身體保濕乳液等。嚴重者則建議尋求醫生治療。

 

手臂粒粒

 

改善手臂粒粒推介︰Calmomentree 35.3 溫泉水療保濕舒緩潤膚乳液

 

有客人用呢隻乳液之後 WhatsApp 我話:「我每日晚上搽咗佢只係短短3星期,就覺得本來好多粒粒嘅手臂、心口,變得好滑溜呀。」

 

改善手臂粒粒推介 Body Lotion

 

暗瘡FAQ

 

1. 食朱古力是生暗瘡的原因嗎?

外國一些研究有分析特定的食物與暗瘡的關聯。研究指出脫脂牛奶、乳清蛋白和高糖飲食可能會導致痘痘。朱古力與暗瘡沒有直接關係。

 

2. 哪些食物有助於改善痘痘?

有研究指出富含 omega-3 不飽和脂肪酸的食物可能可以減少發炎並改善痤瘡症狀。富含 omega-3 脂肪酸的食物包括:三文魚、鯖魚、沙甸魚、豆腐、豆製品、菠菜、羽衣甘藍、核桃、杏仁、亞麻籽等等。

 

3. 為什麼防曬對暗瘡肌更為重要?

有些人生暗瘡時不喜歡用防曬,原因是害怕加重了皮膚負擔。但原來不塗防曬,來自太陽光線的紫外線照射皮膚,會導致皮膚較乾,進而令到油脂分泌增加。這種額外的油會令暗瘡問題更為嚴重。而且亦會增加了暗瘡發炎的機會。

 

 


 

除了調節飲食和生活習慣,護膚品方面睇睇呢篇去暗瘡產品推介,多管齊下,改善暗瘡肌問題。並且了解不同暗瘡類型,就可以更容易對症下藥,解決痘痘問題。

 

歡迎大家向我們詢問有關你的護膚問題,We will be happy to hear from you! 

 

【本文由 Korean Beauty Secret 撰寫, 未經授權, 請勿轉載 】

 

評論