想皮膚好,記住每日都要搽防曬呀~唔好偷懶喔

萬年暗瘡總係好唔到? 了解暗瘡類型、成因和對應方法,教你回復白滑美肌!

Posted by rebecca 05/03/2021 0 Comment(s) 暗瘡護理,

了解暗瘡的生成原因,就能從根本改善、調理,養成不易出痘膚質!針對性解決不同暗瘡類型,由內而外對症下藥,痘痘好更快!又係踏入春夏嘅日子啦,隨著氣溫升高,皮脂腺分泌都會增加,當大量油脂堵塞喺皮膚表層,再加上老廢角質堆積,就會好易令暗瘡及暗粒湧現嫁啦!

 

青春期出現嘅暗瘡,一般因為體內分泌激素增加而出現,做好基本護理或過咗青春期,暗瘡通常會自然停止。而最難解決的,就係成年後嘅暗瘡,除左因為皮脂分泌過剩而引起,仲有機會係因為身體的自癒能力減慢,或因為肌膚敏感,令暗瘡更難治癒。

 

但有時好多人面對呢個問題,就只係想到搽暗瘡膏或加強潔面、去油、去污解決,但其實只會令情況更加惡化。所以,要全面擊退暗瘡,一定要先了解暗瘡類型,然後對症下藥,就可以搵到出解決方法啦!

 

暗瘡類型

 

不同的暗瘡類型,需要用不同的暗瘡產品及方法才能解決,今次我哋就幫大家針對性擊退問題!臨床症狀可分為兩大類別:

 

暗瘡類型

 

1. 非發炎性暗瘡

  • 白頭、黑頭:暗瘡初期,是由於毛孔堵塞,令皮脂無法分泌出來,令皮脂腺受到阻塞,最初從肌膚表面睇起來呈白色,然後接觸空氣後會氧化變成黑頭。最初期,只要注意清潔,同時做磨砂去死皮,注意清潔後收毛孔護理,慢慢就會消失的。
  • 閉鎖性粉刺:隱藏在皮膚下面令皮膚隆起,摸起黎就會發現臉部出現凹凸不平,唔紅、唔腫、唔痛都唔癢的,而且會發現皮膚上有好多小粒粒,而額頭同下巴位置就特別容易出現!呢個時候就要特別注意:卸妝洗臉夠不夠徹底、角質層有無過厚、皮膚是否缺水。如果暗瘡位置經常係相同位置,就可能代表你身體某部分出現健康警號啦,要小心留意。

 

非發炎性暗瘡類型 粉刺

 

2. 發炎性暗瘡

  • 紅丘疹:最輕微的暗瘡,因為堵塞的毛孔周圍產生發炎反應所導致,會有點疼痛,同時毛孔周圍嘅皮膚通常都係粉紅色。
  • 膿胞性痤瘡:嚴重一點,稍微腫起並有膿頭,並且整顆發炎,顯得更為紅腫,而且當膿頭破裂時,會流出由細菌及已破壞的白血球細胞混合而成嘅白黃色黏液。
  • 結節性痤瘡:比較嚴重的痤瘡,因為粉刺在皮膚下持續發炎摸落會較硬,只要稍為大力按壓就會感到痛,如果放任唔理,變成炎症後色素就會沉澱,就會出現我哋最怕嘅暗瘡印啦。
  • 石頭瘡:比普通暗瘡體積較大而且紅腫,摸落去比較硬身,而且仲會隱隱作痛,比一般暗瘡較為嚴重。多數無膿頭,表面高低凹凸不平,好似數串小顆粒積結喺皮膚入面,加上通常石頭瘡病程較長,好容易喺臉上大規模爆發,嚴重的話,仲會留下永久性疤痕,形成凹凸洞。查看︰去凹凸洞產品

 

石頭瘡

 

暗瘡原因和解決方法>>想要擁有水煮蛋肌的好膚質就一齊睇下去啦!

 

暗瘡形成原因1:清潔得唔徹底或清潔太過火

清潔不徹底會讓化妝品、髒污留在皮膚毛孔內,久而久之自然形成粉刺!但如果過度清潔又會惡化!好多人都以為「出痘痘係臉洗得唔乾淨,所以要多洗臉」,但其實過度清潔會令皮膚受傷、太過乾燥,所以同時都要留意洗面產品,會唔會刺激皮膚,令暗瘡更嚴重。

 

早上用溫和潔面產品、晚上用溫和卸妝及潔面產品洗臉就可以,其他時間流汗多或空氣污染嚴重,可以用護膚噴霧及清潔濕紙巾清潔一下臉部就足夠了。同時要注意洗臉時水溫要比體溫稍低,唔可以用好熱嘅水,因為水溫愈高就愈刺激皮膚,當皮膚發炎時就會更惡化。另外,洗完臉嘅感覺要係好舒適的,唔可以感到緊繃、乾澀!

 

形成原因2:皮膚缺水、角質唔健康

因為皮膚只能分泌油脂,不能提供肌膚所需的水份,沒有做好補水保濕,就會導致內油外乾、水油不平衡,加上新陳代謝變慢、毛孔就會堵塞導致粉刺出現,久而久之,就會變成暗瘡。

 

另外當皮膚最外層的天然屏障「角質層」及「皮脂膜」太乾、缺水,老廢角質就唔可以自然脫落而導致堵塞毛孔,變成粉刺和痘痘啦。所以要特別注意保濕,因為皮膚足夠濕潤,就可以進行正常新陳代謝,不會分泌過多油脂,或是讓老舊的角質堵塞毛孔。

 

形成原因 3:同時用多種去痘、抗粉刺產品

好多人出現暗瘡就會把護膚品全部換成有抗痘功能的,但其實只要在基礎護膚上,令皮膚達到水油平衡,就可以減少皮膚長痘嘅機率了,要減輕痘痘粉刺,要同時做到基礎保濕護理上,再額外使用去暗瘡產品,效果先可以更好嫁。我都好明白祛痘係好心急,但護膚真係唔可以太急,要一步步慢慢建立由底至外嘅健康肌膚層,咁樣先至係護膚王道。

 

希望可以令你了解更多,早日助你擺脫爛痘人生,迎接白嫩嫩水煮蛋肌~

 

【本文由 Korean Beauty Secret 撰寫, 未經授權, 請勿轉載 】

評論