李英愛冬天「防腐級」凍齡秘訣,山茶花護膚一定要學!

「護膚精華油」推介!清爽吸收快,不會悶出暗瘡痘痘粉刺,一覺醒來臉又滑嫩又有光澤!

Posted by rebecca 16/10/2020 0 Comment(s)

天氣漸漸轉涼,又係時候進入我嘅加「油」時代啦,想同韓妹睇齊,一樣擁有水潤發亮嘅皮膚,用「油」黎護膚就係最好嘅時候啦。推介護膚精華油!清爽吸收快,不會悶出暗瘡痘痘、粉刺,一覺醒來臉又滑嫩又有光澤!唔好忘記,韓星嘅底妝因為有「油」打好底,所以面部先 keep 住水噹噹,亮澤到會反光嫁,好似崔智友、金喜善、韓智敏、宋智孝都係「油」保養愛好者!素顏美女智孝每個星期仲會用美容萬用精華油做3、4次按摩嫁,佢可以速效滋潤肌膚,搭配埋按摩除左幫助吸收滲透之外,仲可以排毒細臉嫁!

 

 

好多香港人對美容油、精華油又愛又恨,鐘意佢嘅速效滋潤,但又驚佢油笠生暗瘡,其實只要揀啱產品,任何膚質都可以輕鬆駕馭嫁啦!用「油」唔僅能撫平乾紋、充分潤澤保濕,仲可以輕鬆養出滑嫩、發光好膚質,而且朝早加入粉底中,呢個用法仲可以大幅提升底妝貼服度!要令油搽起黎唔黏笠,就要揀清爽嘅「輕油」美容油啦,而我已經為大家揀選不同功能嘅美肌油,幫大家加加油啦!有咁多選擇唔知點揀好 ?  以下幾款超多好評嘅「護膚精華油」,唔只乾肌愛用,就連混合肌甚至油肌都讚嫁,輕盈質地一搽就滲透,完全改變你對「油」嘅刻板印象,一用就從此愛上美容油護膚!

 

護膚精華油推薦 1:Huxley Secret of Sahara Oil 有機天然秘密之泉精華油

如果你鐘情清新嘅仙人掌清香,呢支精華油絕對能擄獲你嘅心,而且佢仲成為左韓國潮人、明星嘅心頭好!

 

在北非的摩洛哥沙漠發現的珍貴保濕成分:「仙人掌籽油」!Huxley 以仙人掌籽萃取物為主要成分,在惡劣的環境下,依然保持95%水分不流失,並且維他命E含量豐富,不含防腐劑、添加劑,以最天然純粹的方式追求原始肌膚。親膚性極佳,而且質地清爽好推勻,面部使用後能明顯感受到肌膚飽水膨潤、散發細緻的透亮光澤,令不少人用過一次就深深愛上~

 

護膚精華油推介 Huxley

 

推薦 2:Phymongshe Mindful Aesthetic Essential Oil 香氛療癒舒壓美容萬用

被稱為療癒天后的全效美容精華油,混合了天然精油的能量和天然的舒適感,具有美麗而強大的生命力,包含植物種子和花的各種特殊能量,令你感受到豪華水療中心的一種轟動而精緻的感覺。Phymongshe 嚴選具特別功效的精油與嚴選植物萃取精華,以絕佳比例調製而成的多功能護膚美容油,就可以顛覆大家對油的黏膩厚重感覺,溫潤的療癒肌膚~

 

以高親膚性的絕妙平衡配方,令美容油擁有高滲透力,加上可以用於 Skincare 護膚、 Bodycare 身體護理、Bath 香薰浴 Home Spa,利用嗅覺平衡身、心、靈,當嗅覺器官接收天然植物香氣後,就會反應到我地嘅感知系統,情緒會直接受到影響,而自律神經、血液循環、肌肉組織、荷爾蒙分泌、消化作用、細胞再生...etc,都可以全面性得到均衡調理,令到身心可以得到放鬆!

 

精華油推介 Phymongshe

 

推薦 3:Primera Mircale Seed Concentrate Oil 純天然有機奇跡煥膚美容精華油

Primera 美容精華油集抗衰老、抗皺、保濕、美白去斑等,多種功效於一身,為肌膚帶來三大功效 : 提高彈性、增加光澤、更柔潤保濕,有效滋潤肌膚、改變面部皮膚狀況、平衡油脂,加上淡淡的天然植物香氣,更可放鬆皮膚及 relax 身、心、靈!

 

100%純天然植物精油,能發揮強大的補水能力和保護效果,保持肌膚水潤,打造透亮絲滑的健康膚質,卓越的抗氧化效果,能淨化肌膚,煥發清新透亮!質地豐潤不油膩,塗抹的瞬間即可被肌膚吸收,令肌膚享受水潤絲滑的感受,散發純天然植物精油芳香,令肌膚舒緩放鬆!

 

面部護膚精華油推介 Primera

 

推薦 4:Hanyul Yuja Face Oil 韓律柚子保濕嫩白清爽美容精華油

柚子精華可以幫肌膚鎖住底層水份、強效保濕、美白及提升亮度,而且達到清爽、平衡油脂、保護及滋養皮膚功能,有助延緩幼紋及維持皮膚彈性,同時含具放鬆及有助血液循環,活化細胞及皮膚纖維,達到嫩白同時幼滑美肌嘅功效嫁!

 

天然發酵柚子精華™含有豐富的 Vitamin C,具有抗氧化效果,改善皮膚暗沉無光澤等問題,為疲憊的肌膚補充能量及恢復活力,緩解肌膚疲勞,淡淡的清新香氣仲可以令你放下精神壓力,即使只用一滴,你也可以感受到充滿水分的皮膚的新鮮感!

 

精華油推薦 Hanyul

 

推薦 5:Euyira Beauty-Full Oil 純天然亮肌美容萬用精華油

佢除左一般肌膚啱用之外,敏感痘痘肌膚都好啱用嫁,擁有優良去紋抗皺抗衰老功能,同時具有保濕及活化細胞功能,仲有收歛功效,平衡油性膚質,改善傷口、暗瘡、青春痘同發炎問題!

 

最重要係.....唔只可以修復受損肌膚,仲可以有煥膚功效,有效舒緩及修護容易紅腫及敏感的肌膚,舒緩濕疹及皮膚痕癢,為肌膚帶來溫和滋潤,修護乾燥爆裂的皮膚,幫助皮膚更具彈性,令皮膚恢復緊緻無紋!

 

 

│Korean Beauty Secret Tips│好多人都問美容油精華油要喺邊個護膚步驟用?

其實只要油嘅分子夠細 ,係可以加喺任何一個步驟用嫁,可以同爽膚水混合啦,都可以同精華或者乳霜混合啦,仲可以用粉底混合啦,好多玩法嫁 ~ !!!
如果你搽極護膚品但過一陣就好 Dry,咁就要喺護膚最後步驟用油啦,甚至可以直接取代面霜 Cream 用嫁。
仲有要提提大家 >> 用油嘅手勢係極重要嫁,搽之前要用手心加溫,可以令肌膚吸收同滲透得更快更好,仲要用手心按壓上臉,咁樣比畫圓,推拉更唔傷肌膚之外,有導入作用嫁,而且仲可以令肌膚吸收得更均勻,搽完之後即時令沙漠肌補水補油,仲有埋鎖水保鮮膜效果,第2朝起身,就唔會再見到乾燥紋啦 ~ !

 

【本文由 Korean Beauty Secret 撰寫, 未經授權, 請勿轉載 】

評論