李英愛冬天「防腐級」凍齡秘訣,山茶花護膚一定要學!

5款清潔面膜推介,KO油光、粉刺、黑頭!

Posted by rebecca 14/10/2021 0 Comment(s)

推介5款深層清潔面膜產品俾大家,令討人厭嘅暗瘡痘痘、粉刺、黑頭 bye bye 啦~ 敷完面膜後毛孔好暢通、皮膚變得又亮又光滑!大家都想皮膚好,基本清潔就一定要做好啦,但其實日日早晚洗臉,就真係可以洗乾淨?其實,依家空氣污染問題嚴重,又需要戴口罩,所有髒污都好易卡喺毛孔嫁,如果唔定期做深層清潔大掃除,皮膚就會越來越多問題,好似暗沉、粉刺、毛孔粗大就出現啦,長期下去,唔只粉刺越來越多,仲會出一堆暗瘡痘痘嫁!

 

清潔面膜使用步驟和時間

 

1. 洗臉後擦乾水分,取適量清潔面膜輕輕塗抹在面上,避開觸及眼睛和嘴周圍
2. 先塗抹不易變乾的鼻翼、眼底!之後臉、下巴的U字部厚塗,最後塗抹額頭到鼻尖的T字位!
3. 塗抹後,等約5-15分鐘時間 (視乎不同品牌)
4. 用清水清洗臉部皮膚角質較多時,建議用手打圈輕柔清洗

 

*建議時用時間: 每星期可以用1至2次。皮膚越乾,使用清潔面膜的時間及次數應越少。

 

清潔面膜步驟

 

深層清潔面膜推介: 緊緻毛孔、水油平衡

 

Phykology Seaweed Bubble Clay Mask 海藻粉紅泥泡泡面膜

 

可以說係最受韓妹歡迎嘅清潔型面膜了!【Top 1 第1名】成為左 2020年「GET IT BEAUTY」 韓國人氣美妝節目盲測 Blind Test 第1名呀!溫和且不刺激,搽上臉等一陣就會幻化成細小綿密泡沫,很舒服~可以很有效的吸出毛孔髒污,使用完可以明顯感受到黑頭被洗掉了!而且肌膚仲亮白左1度嫁!而且唔會乾唔會令皮膚繃緊嫁,但又好有潔淨力,難怪用過的韓國女生都大叫會上癮呢~

 

深層清潔面膜推介

 

用法好簡單,剛剛搽上臉部時係粉紅色,之後等待大概約1至3分鐘,就會形成細小綿密泡沫,然後用手輕輕按摩10秒後用水清洗。皮膚同毛孔就會感覺非常乾淨,而且唔會覺得乾同繃緊嫁。

 

清潔面膜用法示範︰

 

 

Phymongshe 深層清潔毛孔去角質面膜 (新包裝)

 

水潤溫和低刺激,就算敏感肌膚都適合使用既深層潔膚面膜,介於奶與水之間既質地,而且水感十足,所以就算特別極敏感肌膚都啱用嫁。

 

由大米及木瓜提取出的天然分解蛋白酶,可以溫和地去除皮膚上頑固的死皮細胞和皮脂,天然成份非常溫和,而且對玫瑰痤瘡、暗瘡等問題皮膚有舒緩作用,敏感肌膚都適用,幫助皮膚更新及抵抗自由基既木瓜酵素,可刺激細胞再生和建立膠原蛋白的維他命A,有效分解死皮細胞中的蛋白質,溫和去除舊廢角質、疏通毛孔、改善微循環,令肌膚色調、質感、柔滑度全面提升!

 

清潔面膜推介

 

Huxley Clay Mask ; Balance Blend 仙人掌礦物泥面膜 

 

一般面膜都係把精華滋養成分輸送入皮膚,而呢款 Huxley 礦物泥面膜除左可以輸入營養,仲可以把臉上既髒汙油脂、無洗乾淨既殘妝「吸出黎」!好神奇好好用呀!吸油、吸黑頭、吸髒汙之外,仲幫肌膚補充水分和營養、鎮定肌膚、改善膚色~ 讓每個毛孔都乾淨溜溜!

 

礦物泥清潔面膜

 

雪花秀白泥面膜

 

呢枝雪花秀白泥面膜打破清潔泥膜令肌膚乾燥繃緊的傳統,鎮草毛孔淨緻白泥面膜結合天然韓方草藥成分,蘊含世界3大韓國泥灘「黃海」的珍貴泥微粒,配合天然磨砂物 PHA 成分,補濕之餘同時淨化毛孔,並能去除積累於紋理間的角質,更具鎮靜敏感肌膚的功效。

 

洗面後塗於臉上(避開眼周肌膚),等待5至10分鐘後以溫水清洗。

 

雪花秀白泥面膜

 

Mamonde Pore Clean CLay Mask 淨化控油收毛孔面膜

 

含有吸污能力超強的魚腥草粉和胡桃殼粉面膜,除了可以改善因為油脂分泌所造成的「閉口粉刺」,以及紅腫痘痘肌的問題,溫和又唔刺激,能清理肌膚深處的污垢,疏通毛孔淨化肌膚同時高保濕收細毛孔,用後毛孔更細緻,肌膚透亮有光澤,仲可以令膚色回復均勻嫁,而且洗完之後都唔會令塊臉感到很乾,反而仲多左一道防護層!

 

深層清潔面膜 收毛孔

 


 

適度的深層清潔可以幫助護膚品更容易吸進皮膚,但都要注意唔可以過度清潔,否則皮膚會受傷!清潔之後可以濕敷爽膚水來收緊和縮小毛孔,髒污就唔會又跑入皮膚去啦!

 

【本文由 Korean Beauty Secret 撰寫,未經授權,請勿轉載 】

初稿發佈於2020年7月

評論