李英愛冬天「防腐級」凍齡秘訣,山茶花護膚一定要學!

Baby Care 寶寶護理

Baby Care 寶寶護理

BB出世,萬千寵愛在一身,初生嬰兒的肌膚彈滑細潤,其實只需簡單既保濕、滋潤、修護和防曬就足夠嫁啦,每次帶BB出門後記得要好清潔,防止空氣中既污染物傷害BB幼嫩肌膚,同時都要注意產品的成份,避免刺激性成分容易引起嬰兒敏感。

以下介紹的嬰兒護膚產品,成分天然,連餵哺母乳中的媽媽亦適合使用嫁!

顯示:
排序方式:

Primera Baby Facial & Body Wash 2合1寶寶溫和潔面+潔膚露

最新推出 2合1 Baby 潔面+潔膚!獲ECO有機認證,可靠又放心的嬰兒全身潔膚產品!對寶貝仔女既肌膚保護,就更加應該由baby時期就開始 ,底子打得好,以後膚質就會強,日後既皮膚問題就自然減少啦!..

HK$198.0

Yunjac Babyhood Calming & Deep Moisturizing Cream 深層舒緩鎮靜高保濕霜 (嬰幼兒適用)

香港天氣比較潮濕,濕疹特別容易復發嫁,有時真係會對日常生活、工作、心情都有影響,面對令人煩惱既濕疹,去睇醫生的話用類固醇藥膏搽就好似「解藥」咁,但長期用又會怕引起皮膚變薄、微血管增生等副作用,又或者飢..

HK$458.0

Yunjac Babyhood Face & Body Lotion 舒緩保濕護膚潤膚乳 (嬰幼兒適用)

Yunjac 嬰兒及敏弱肌天然護膚系列強化肌膚防禦力,舒緩紅、痕、癢,溫和不刺激!濕疹肌可用推薦!令身體的顆粒粗皮變平滑,仲可以減少復發次數!舒緩、鎮靜、保濕、鎖水一氣呵成,無添加Paraben防腐劑..

HK$308.0

Yunjac Babyhood Head To Toe Wash 舒緩保濕2合1沐浴洗髮露 (嬰幼兒適用)

BB的角質層比起成年人的角質層更薄,肌膚尚未形成完整屏障,所以一定要嚴選嬰兒沐浴露嫁!BB出生大約4天後,就會漸漸轉為接近弱酸性,所以要用與嬰兒肌膚相似的溫和弱酸性配方,如果唔係就好可能會傷害皮膚既屏..

HK$308.0

Yunjac Babyhood Mineral Base Sun Protection SPF 43 PA+++ 寶寶物理防曬霜 (嬰幼兒適用)

全天然有機防曬霜,BB可以用、孕婦又可以用、超敏感、有暗瘡既朋友以後唔洗再擔心啦,呢款絕對係你既防曬首選!呵護自己既肌膚就好似BB一樣,追求防曬力,同時要清透感,有提亮功效,用手輕輕一推就可以緊貼肌膚..

HK$308.0