想皮膚好,記住每日都要搽防曬呀~唔好偷懶喔

Huxley仙人掌保濕!韓國極簡護膚法則,養出透亮水潤肌!

Posted by rebecca 15/12/2020 0 Comment(s)

韓國好大熱嘅護膚品牌 Huxley,運用超級罕見而珍貴的「仙人掌種子」成份,而且保濕力、清爽度都完勝摩洛哥堅果油,所以一推出就已經成為韓國潮人、明星嘅心頭好啦!「Huxley」讓肌膚幸福感升級,用佢之後,你都可以好似韓國空姐嘅皮膚咁 keep 住水噹噹,好似剝殼嘅雞蛋咁又白又滑又嫩啦!仲因為獲得韓國 SURE 和 GLOWPICK 美妝網大賞,即刻成為韓國護膚界嘅超高話題品牌產品!

 

Huxley 護膚品

 

Huxley「仙人掌籽油」來自撒哈拉沙漠的驚人保濕力!

 

大家一齊用 Huxley 仙人掌護膚系列解救乾荒沙漠肌,養出清爽唔油笠嘅水潤肌啦!其實我哋嘅皮膚完全暴露喺紫外線、PM2.5、冷氣、暖氣.....etc嘅唔同溫差及濕度,加上每日肌膚都要面對不同嘅壓力,就好似我們住在城市沙漠一樣!

 

5年前介紹 Huxley 比大家,就係因為見到韓國空姐嘅皮膚可以 keep 住水噹噹,好似識自體發光咁,充滿光澤感,而且成日喺咁乾燥嘅地方工作,竟然皮膚可以好似剝殼嘅雞蛋咁又白、又滑、又嫩呢!

 

原來佢哋個個都用佢 ----> Huxley Secret of Sahara Collection 有機天然秘密之泉系列!

 

Huxley 空姐推介

 

同佢哋食飯傾計,有時機上開心事講下唔開心嘅又講下,女仔通常都會講護膚啦,因為工作令佢哋成日要熬夜,睡眠不足,乾燥環境再加上高空中既紫外線直曬飛機,所以其實殺傷力比喺地面更大嫁,所以佢地就特別注重護膚,化妝品反而係次要!

 

佢哋推介呢個仙人掌系列,係因為主要成分中嘅仙人掌種子精油,超級罕見而珍貴,含有既水分高達95%,擁有強勁生命力,要從近300萬株仙人掌種子先可以提取1升既種子精油,能夠抵禦撒哈拉沙漠的惡劣環境嫁,好耐以前已經被擁有千年歷史既摩洛哥皇室同柏柏爾族婦女稱為 「皮膚的水源秘密」~ 

 

Huxley 來自撒哈拉沙漠的驚人保濕力

 

在北非摩洛哥沙漠發現的珍貴保濕成分:「仙人掌籽油」!由於生長在日夜溫差高達50度的極地沙漠,仙人掌籽具有高度保水力,以及優越營養成分如維他命E、亞麻酸等,所以佢擁有極高既營養價值~

 

Huxley 仙人掌系列

 

超水感零負擔的精華!>> Huxley Oil Essence 仙人掌肌底精華

 

Huxley 皇牌產品,獲得韓國 SURE 和 GLOWPICK 美妝網大賞!質地輕盈又透薄,擁有 Essence精華的水潤易推,又擁有精華油的極速滲入肌底功效,絕對係想用油但又怕唔適應既你選用的完美補給肌底精華!

 

由於仙人掌籽油比摩洛哥堅果油等其他種油類更清爽、好吸收,所以讓呢支含有多達70%仙人掌萃取的「仙人掌肌底精華」結合了精華液和精華油既優點。

 

搽上臉後會感覺到很有水感,而且比一般精華再滑潤啲,皮膚表面會有一層鎖水膜,又輕盈又有水潤,好舒服嫁 ~

 

Huxley 仙人掌肌底精華

 

如水般透薄的精華 >> Huxley仙人掌極靜補水精華液

 

如果你係超級大油田,又或者怕笠鐘意用清爽型,想令肌膚擁有透光白,又要清爽、要滲透、要吸收,就好推介你用佢啦!

 

高達85%的仙人掌萃取,再加埋透明質酸、莓果複方及薄荷成分,輕盈水感到「雪」一般被皮膚吸收 ~清涼既感覺超舒服,雖然係超水感質地,但Huxley用左最純淨既精華成分代替水,擁有滿滿既仙人掌護膚成份。

 

清爽+補水又極速滲透,令保濕不只是在肌膚表面,而係層層深入肌膚,呈現自然水透亮肌,超長效保濕能力,帶給肌膚透亮既肌底長效保濕精華,保濕水感直達肌底,無油感令你全日保持肌膚更清爽更潔淨!

 

 

韓國最熱新品!解救沙漠肌 >> Huxley 仙人掌滋養補水面膜 

 

特別為大家送上介紹呢一款面膜,與韓國同步上市的新品!好多韓星都話越攰越要敷!睡前同妝前都最好敷一塊面膜!

 

水狀仙人掌精華,同時含有多種滋潤嫩滑肌膚的護理成分,可以迅速調節並提升皮膚狀態,有效鎮靜乾燥敏感的肌膚,低刺激的保濕功效適用所有類型的膚質。

 

敷完乾澀細紋都 Bye Bye,保濕亮澤超有感!

 

Huxley 仙人掌面膜評價

 

超水感身體護理,令肌膚回復光澤柔嫩 >> Huxley 摩洛哥花園美體精華油

 

Huxley 嘅身體油好受韓妹歡心嫁,含有皇牌仙人掌籽油成份的身體護理產品,而且搭配上多種草本精華,唔只質地好吸收,仲可以喺皮膚表面形成高度保濕膜。

 

超強既保水能力,優良的抗氧化作用,400倍以上的抗衰老和平滑肌膚的力量,可以消滅埋橙皮紋同妊娠紋嫁,而且再加埋可以排毒、通淋巴同改善水腫問題,而且對於改善濕疹皮膚都好有幫助嫁,用佢就可以令身體既肌膚都回復光澤柔嫩啦。

 

搽上後不到一分鐘,油光就通通消失哂,皮膚感受到由內而外既潤澤感!

 

加上搽完全身就散發出Huxley 經典既清新香氣,帶您進入忘憂的庭院,令大自然的植物香氣包圍住你,同時在你的房間中彌漫,令你猶如置身於未受污染的樹林中,令人享受安靜平和的放鬆 ~ !!!

 

而且,另一個好處就係用左佢個晚,訓得特別好嫁~

 

 

韓國IG熱爆粉底!保濕、持妝度+遮瑕力一次擁有 >> 仙人掌透亮保濕粉底液

 

「又自然又遮瑕」隨便就get到韓妹水光肌!粉底質地輕薄,上臉後又唔黏笠,絕對係必備既粉底液!

 

Huxley特別推出呢款粉底係微霧光妝感,同時保濕度好好、薄擦一層遮瑕力已經有6成,填補毛孔效果都非常好,加上持妝度又好,所以好受韓妹愛戴~重點係妝感很精緻,完妝後直接閃出耀眼完美超模膚質!

 

 

Huxley 好用度爆哂燈,用過之後你會深深愛上嫁!長遠Keep住用,你會feel到皮膚1年4季都維持喺穩定健康既狀態~

 

韓妹最愛仙人掌護膚,想感受 Huxley 嘅驚人保濕力?Go Shopping >> Huxley

評論