李英愛冬天「防腐級」凍齡秘訣,山茶花護膚一定要學!

6大日常護膚步驟,就可以打造出韓妹好膚質、靚皮膚!

Posted by rebecca 07/12/2022 0 Comment(s)

25歲後皮膚狀況同生理機能狀態就會開始走下坡!唔止膠原蛋白容易流失,加上空氣髒污、紫外線、工作壓力、抵禦力下降等因素,細紋、黯沉、乾燥、色班、鬆弛就會全面進攻,令你好易睇起黎老咗十歲嫁!護膚年齡25歲前靠天生麗質,25歲後就要靠護膚保養! 韓妹一早就知唔可以單靠化妝,而係一定要護膚好先有好膚質、皮膚靚,先可以令人由內到外散發自信滿滿嘅迷人氣息!所以絕對需要一套嚴謹嘅護膚步驟,從卸妝清潔到最後嘅乳霜都要精準到位先得嫁~

 

護膚步驟︰韓妹的6大護膚流程!

日常每日早上晚間5分鐘,「卸、洗、導、水、精、霜」,令你肌膚又嫩又白又飽滿!

  1. 卸妝、清潔,超級重要
  2. 用化妝棉+爽膚水抹全臉潔淨
  3. 導入肌底液加強滲透,為深層肌底保濕及修護
  4. 拍爽膚水醒膚
  5. 精華液,補充肌膚所需養份
  6. 高保濕乳霜或面霜,牢牢封存養分及鎖水

 

護膚步驟 1:卸妝、清潔,超級重要x1000!

就算用幾厲害嘅護膚品,但表皮層又厚又唔乾淨,係吸收唔到之後使用的護膚保養品嫁!如果護膚品混埋臉上嘅髒汙、彩妝,同時塞住啲毛孔,就更加慘不忍睹啦!所以想擁有健康美肌,就要由潔膚開始。而選擇合適嘅卸妝產品都好重要,濃妝就要用卸妝油、卸妝膏清潔;而簡單日常妝、淡妝、防曬產品,就可以用卸妝水、卸妝乳、卸妝 gel,詳看︰如何選擇卸妝產品。但避免過度清潔、會破壞角質層啦!

 

護膚步驟 卸妝清潔

 

護膚步驟 2:用化妝棉+爽膚水抹全臉潔淨及調理角質層,為皮膚打好基礎!

使用化妝棉將爽膚水抹全臉為肌膚進行第二次清潔,帶走多餘的皮脂粒及老廢細胞,同時具有軟化、去角質及亮膚的功效,讓肌膚感受到爽膚水的溫柔呵護,打開肌膚通道,為後續的護膚程序做好準備。

 

Skincare step

 

護膚步驟 3:導入肌底液加強滲透,為深層肌底保濕及修護,護膚重要關鍵!

導入肌底液功效通常可以分為保濕、抗老化、抗氧化、美白、舒緩、消炎、彈性等等,而且可以相互疊加,強化你想要的護膚效果。而且分子比較細,吸收及滲透能力強,通過拍打輕推的使用方法,將營養成分更好地「推送」至肌膚深層,能夠修復細胞和激發細胞的活性,使肌膚恢復年輕活力!可以根據自己的膚質需求和護膚需要來選擇導入肌底液!

 

護膚步驟 導入肌底液

 

護膚步驟 4:拍爽膚水醒膚,為皮膚打好基礎!

秋天冬天的日子比較乾燥,肌膚水分好容易被帶走,所以用爽膚水打開肌膚通道,令肌膚更易吸收後續 Skincare 就好重要啦!輕輕全臉拍上爽膚水,可以滋潤皮膚的同時仲可以收毛孔嫁~除左醒膚功能之外,仲可以濕潤及軟化角質層、調理肌膚紋理,而且喺特別乾燥嘅時候仲可以幫肌膚濕敷急救!查看︰濕敷爽膚水時間

 

護膚步驟 爽膚水

 

護膚步驟 5:精華液,密集補充肌膚所需養份,築起防護罩!

韓式護膚 Step,精華液絕對係加強保濕、抗初老最關鍵嘅一環!一般到了25歲之後,除左要用肌底液促進滲透之外,其實仲要用精華液修護肌底及肌表,因為精華液能進入皮膚表皮最底層,幫助我們快速的給肌膚補水,有效幫助皮膚延緩衰老作用,仲可以緊緻肌膚、提亮膚色、細膩毛孔,修復受損的細胞等問題嫁。

 

護膚步驟 精華液

 

護膚步驟 6:高保濕乳霜或面霜,牢牢封存養分及鎖水

最後呢一個護膚 Step,絕對絕對唔可以唔做嫁,因為鎖唔到水分同養分,就算你搽再多精華都好快會流失!先前做嘅護膚 Step,可以講係前功盡棄,效果都會大打折扣!!!特別係秋冬天或換季,一定一定要用高保濕嘅乳霜或面霜,好好幫肌膚補返表皮層嘅窿窿嫁!

 

油性肌膚可以用比較清爽型的乳液,而乾性肌膚就要用滋潤型的乳液,或者喺乳液之後再用面霜啦~~~

 

護膚 Step cream

 


護膚步驟係一環扣一環嫁,想要有健康美肌,25歲的你就要好好護膚,咁到左50歲或者更大年齡時,你會好感謝依家好努力護膚的自己嫁!

 

又到換季嘅時間,到尖沙咀門市搵我哋幫你配搭出最適合你嘅護膚品啦~

 

【本文由 Korean Beauty Secret 撰寫, 未經授權, 請勿轉載 】

初稿發佈於2020年9月

評論